اصول تامین نیرو

اصول تامین نیرو

تامین نیروی انسانی از نیازهای اساسی کارخانه ها به شمار می رود. کارخانه ها ترجیح می دهند برای بسیاری از فعالیت های کارخانه، نیروی غیرثابت و روزمزد استخدام کنند. امروزه شرکت های معتبری در حوزه تامین نیرو، حضور فعال و موثری دارند. فعالیت مثبت این شرکت ها موجب تسهیل روند تامین نیرو در کارخانه ها شده است. شرکت موج نو یکی از این شرکت ها است که در تلاش است با تامین نیروی حرفه ای برای کارخانه ها، گام مثبتی برای رفع نیاز کارخانه ها به نیروی غیرثابت بردارد.
تامین نیروی کارخانه

نیروی انسانی در هر ارگان و نهادی جزو ارزشمندترین سرمایه های آن است. با انتخاب و استخدام صحیح نیرو می توان در مسیر رشد و رونق آن نهاد، قدم بزرگی برداشت. نیروی انسانی غیرثابت نیز از این اصل مستثنی نیست. در واقع به کارگیری نیروی باکیفیت که توانایی هایش مسجل و تایید شده، نتیجه ارزشمندی برای سازمان ها به دنبال خواهد داشت. هر کارخانه ای دارای بخش های مختلفی است که هر بخش از آن به نیروی کارخانه با توانایی و مهارت خاص و مرتبط نیاز دارد. برخی از این بخش ها نیاز به نیروی ثابت ندارند و مسئولان کارخانه بنا بر ضرورت و در صورت نیاز اقدام به استخدام نیرو برای مدتی مشخص می کنند. به عنوان مثال کارخانه ها ترجیح می دهند برای بسته بندی محصولات و کالاها به استخدام نیروی روزمزدی روی بیاورند و در صورت لزوم اقدام به استخدام نیرو کنند. در چنین شرایطی شرکت های تامین نیرو وارد عمل می شوند تا مسیر به کار گرفتن نیروی متخصص را برای کارخانه ها هموار کنند.

کارخانه ها چگونه می توانند نیروهای موردنیازشان را تامین کنند؟
امروزه شرکت های معتبری در حوزه تامین نیرو، حضور فعال و تاثیرگذاری دارند. فعالیت مثبت این شرکت ها موجب تسهیل روند تامین نیروی کارخانه ها شده است. دیگر نیاز نیست مسئولان کارخانه برای پیدا کردن نیرو در هر بخش، سلسله مراتب مصاحبه و استخدام نیروها را طی کنند. به این ترتیب به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه جویی خواهند کرد. شرکت های تامین نیرو این وظیفه مهم را به عهده گرفته و با بررسی دقیق توانایی نیروها و آموزش آن ها، نیروهای متخصص و مطمئن را در اختیار کارخانه ها قرار می دهند. از هر زاویه به این مسئله بنگریم، محول کردن تامین نیرو به شرکت های حقوقی برای کارخانه‎ ها سودآور و اطمینان بخش خواهد بود.
برخی از بخش های کارخانه مانند انبار یا تاسیسات نیاز به نیروی کارخانه به صورت ثابت ندارد و در مواقع خاص و بر اساس برنامه زمان بندی شده نیاز به تامین نیرو پیدا می کنند. به عنوان مثال تامین نیروی جا به جایی انبار یا به کار گیری نیروهای تشریفات و پذیرایی تنها برای مراسم خاص و مشخص در طول سال ضرورت پیدا می کند. بنابراین برای کارخانه ها بهینه است تا برای دریافت نیروی موردنظر در هر بخش به سراغ شرکت های حقوقی معتبر در حوزه تامین نیروی انسانی بروند و از طریق عقد قرارداد، این کار حساس و پرمسئولیت را به آن ها واگذار کنند و طی تعاملی دوطرفه و مثبت از مجرب ترین نیروها بدون فوت وقت برخوردار شوند.
برای تامین نیرو در کارخانه در اولین فرصت، با 02174402 در تماس باشید. کارشناسان موج نو مطابق با درخواست و نیاز شما، نیروی متخصص برای فعالیت در کارخانه را به شما پیشنهاد می دهند.

چرا پیشنهاد می شود برای تامین نیروی کارخانه سراغ شرکت های تامین نیرو برویم؟

شرکت ها انواع متنوعی از خدمات را به کارخانه ها ارائه می کنند و نیروی انسانی متخصص در هر زمینه خدماتی را به کارخانه ها می فرستند؛ از خدمات نظافت گرفته تا خدمات تاسیسات فنی و در مجموع برای هر نیاز خدماتی که در محیط داخلی و خارجی کارخانه ها متصور هستید، نیروی کارخانه ماهر در نظر گرفته شده است. همه نیازهای کارخانه ها در حوزه تامین نیرو در این شرکت ها تحلیل و آنالیز می شود. در نتیجه مزیت بزرگی برای صاحبان کارخانه ها در پی خواهد داشت زیرا بخش بزرگی از مسئولیت ها از روی دوش مسئولان کارخانه ها برداشته شده و دغدغه‎ها و جوانب به کارگیری نیروی متخصص برای شرایط اضطرار و فوری به اندازه قابل توجهی کاهش می یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.